Khamis, 10 April 2008

Cerita Seorang Aku hari iNI..

hahah..selalu pun begitu..Tadi sia give up betul..Tapi lepas jumpa lecturer2x kesayangan..saya rasa lebih bersemangat!...Tidak kisah lah apa output/ Result Project paper sya dapat.. Apa yang penting Saya tau STUDENT RESULT ANALYSIS SYSTEM sya develop sendiri,my IDEA..i hope for the best...but also preparing for the worst..

Terima kasih Miss Florida(my coordinator) yang walaupun last minute n sibuk urusan lain..masih ada masa melayan saya yang 'agak' menyusahkan tetapi comel dan mantap..hahah..Bila miss cakap..'Buat saja'..terus saya pun bersemangat! Miss Florida you ROCKKKKkkkKKK!!!

Then JUmpa Miss Paula..Pii minta pinjam buku system analysis and design..Tidak sangka miss paula pun masih 'sayang' saya..kasi pinjam juga..walapun sudah beberapa semester tidak berjumpa.. Becerita cerita lagi... Vister kalau kau baca nie kan.. Saya sengaja tidak ambil sijil GROOMING kau supaya kau pun ada chance Jumpa MISS PAULA lagi..mesti kau pun rindu miss nie kan...hehe..

Baru jumpa dua lecturer kesayangan .. Terus semangat nie berabis..!! Nanti present saya mau jadi diri sya sendiri jah..malas mau berlakon lakon pandai.. Sekarang Saya akan berusaha kasi siap project paper.. malas mau main main lagi..malas mau tertekan lagi..sya mau ENJOYYYYY buat kerja sekolah..Last sudah before sya jadi orang yang ada degree...hahahha..mau menikmati hidup belajar nie...

yehhhhaaaaaaaaaa..Hidup PELAJAR!!! MENIKMATI HIDUP BERGELAR PELAJAR SEBELUM CONFIRM DAPAT DEGREE... 16Hb nie maka tamat lah pengajian saya untuk semua paper yang ada exam..Tinggal kasi abis training lagi sampai 24/4..yehhaaaa

HIdup Pelajar

0 ulasan: