Jumaat, 19 Jun 2009

TERIMA KASIH :)))

Apa saya mau cerita nie?
hurmm sebenarnya saja mau kasi tau, sejak dapat tawaran pi mau jadi cikgu nie, sya semakin yakin bila keluar jalan jalan di KG! Yalah at least kalau orang tanya, "eh,hensemboi kau buat apa skrg?", boleh sya jawab "oo, sya mau daftar sudah pi Maktab nie 22 hb jun 2009 bersamaan hari isnin depan untuk mau jadi CIKGU".
*adakah mau jawab begitu. LOL*

tapi sya punya point adalah, sekurang-kurangnya saya ada jawaban yang sedap jah mau kasi keluar dari mulut ini n bukan lagi, "sya dirumah jah nie, menganggur" or "belum ada nasib lagi".

sebenarnya saya ada perjanjian sama org dirumah, kalau saya dapat nie maktab, sya buat kopi untuk diaorg 1 minggu. hehe. Jadi memang petang + malam saya kasi sedia buat kopi untuk diaorg.

Masa dapat nie tawaran, full terus inbox saya,sms la, dari family-maily, kawan-mawan, cousin-mousin, saudara-mara..terima kasih semua, atas doa kamu juga tu sya dapat. :D

cerita pasal tu borang semua, yang mau isi untuk pendaftaran nanti, sya serahkan sama cousin sya (LINDA, dia dapat di IPG Tawau), untuk kasitau sya berapa mau photocopy, apa mau kasi sedia. Saya driving jah. haha.
*rujuk post ini untuk mau tengok muka si Linda nie. Ya..dia masih single-mingle*

kesimpulan dia disini, saya lebih yakin + rasa macam tambah tambah hensem sekarang sejak dapat tawaran pi maktab nie. Saya harap + yakin + dengan penuh kerendahan hati merasakan yang saya akan menjadi seorang cikgu sekolah yang baik hati, berdedikasih, tidak sombong, mudah didekati, pandai mengajar, pandai menasihat, tidak terima rasuah (LOL!) dan yang paling penting, saya bakal cikgu yang hensemboi!..:D

ps/ ehem..ya..sya bangga nie, boleh sudah kentut kuat kuat.

pps/ sedih juga untuk kawan kawan yang x dapat. Harap nasib diaorg akan lebih baik untuk intake yang akan datang. Macam saya selalu cakap "berusaha dan percaya".

TERIMA KASIH SEMUA! TERIMA KASIH TUHAN! TERIMA KASIH MOE!

0 ulasan: