Sabtu, 19 September 2009

.......ko......sangat.......sakitkan.....hati....saya..

"Kepada mereka yang merayakan hari raya, selamat hari raya aidilfitri.. :)"
eeeeeeeee....besok cousin sya punya wedding..sangat seronok and excited and nervous nie..
hkakha..kenapa pula tiba tiba saya yang nervous? yalah..sebab sya kena nyanyi lagu duet "when god made you" masa wedding punya mass nie...huhuhu...tadi ada berlatih dalam church..wah..sangat seronok..cousin sya cakap saya sangat bagus menyanyi..huhu...'sangat' tu sya tambah, sebenarnya..bagus saja pun..ok lah tu..
apa lagi...lepas kahwin..dinner entah dimana..sya pun x tau..huhuhuhu..semua diaorng tinggal di marina court skrg..sya pilih untuk stay dirumah sewa sya di sini.... wah...marin court sangat cantik view dia..depan laut..terus dalam hati sya..mau buat rumah macam tu..or beli rumah macam tu..sangat selesa nie..mewah lagi..huhuh..
nanti besok..ada kesempatan sya post gambar sini..
.........................................................................................................................................................................
saya mau menuju ke satu arah yang agak berbeza skrg..kena ubah sikit tu direction.. kawan saya cakap..don;t play with fire,or else u;ll get burn..tapi sya tau..yang fire tu saya...haha..pandai pandai lah translate..huhu..
oo mau sterika baju untuk besok..lepas tu tidur..
g.nite all..
:D
-webber-

1 ulasan:

kukuanga berkata...

bukan mau kena cover sudah kah marina court pny view by another hotel yg kena bikin right infront of them? (sad).