Sabtu, 5 September 2009

post yang agak bingung..

..had few drinks last nite!...still recovering from it..huhu..
..had fun..but.. hurmm..dududud...no comment.

next!

tolong..jangan..fikir..bukan..bukan..
i need my time..
masa sya tulis nie..sya terpaksa fikir sebelum tulis..takut lain org yang kena tuju nie luahan, lain org pula yang terasa..tolonglah..bukan semua pun pasal ko!..hehe..mo marah sudah nie.

oii X..ko macam si taik tai saja nie..
oii X..malas sya mau jaga hati semua org.
oii X...jangan sms sya lagi..
oii X..mari kita keluar jalan jalan pi mati..mau? huhu..
oii X..ko sangat pandai berpura pura..
oii X..sya boleh rasa bah..
oii X..ko adalah si BODOH!
oii X..saya rasa saya BENCI ko!
oii X..Tolonggggggg LA....
oii X..Berambus..
oii X..Ko sangat cantik..
oii X..Ko sangat hodoh..
oii X..ko sangat lah sangat...
oii X..kita teruskan permainan ini, dan kita terus berpura pura tidak tahu..
ok la X..sampai sini saja nie X..

...hehe..masa sya tulis oii X tu..sebenarnya X banyak org..macma tu Oii X..ko sangat cantik ( ini sya pikir orang lain)...Oii X..ko sangat hodoh(ini pun orang lain juga)..huhu..jadi..kepada sesiapa yang terasa penulisan nie pasal dia..hurmm pilihlah oii X mana yang kamu suka.. huhu..


saya sangat HIPOKRIT.

cerita..kenapa saya sangat hipokrit. sebab saya pretentious.(berapa syllable owh pretentious? huhu)...saya mau datang..tapi saya tidak mau datang..sya tipu diri sendiri, sya tipu orang lain.
Ada masa, saya rasa macam kena kongkong oleh orang yang tiada tiada nie. macam si taik taik saja. saya bukan milik kau! saya hanya mau dikongkong oleh kau!..yups..sya x mau dikongkong oleh kau1..tapi saya mau dikongkong oleh kau2..saya mau kena ambil berat oleh si kau3..tapi tidak mau diambil berat oleh si kau4. orang yang saya mau jaga saya,tidak pula mau jaga saya, tapi orng yang saya tidak mau jaga saya, mau pula jaga saya.bingung? ya..sama la..

sangat obvious..tapi kau5 sangat pandai berpura pura..disebalik sikap dia yang baik, tersembunyi banyak keburukan yang dia sendiri tau..jadi saya assume saja la si kau5 nie baik. kau5 saya suka kau.

dilema.. siapa? kamu? mestilah bah saya. saya mau lari jauh jauh...jangan cuba cuba untuk kongkong saya! kau 6..get out from my face.. kau7..hurmm..pack ur bag.. we go holiday together..

Kepada seseorang..
Saya rasa kau suka saya..dan saya juga suka ko(harap harap sya x perasan..tapi kita dua dua x berani cakap)

kepada seseorang..
Saya rasa kau suka saya.. tapi saya MEMANG x suka kau nie..bagus lari..

kepada seseorang..
saya rasa kau suka saya..bah..teruskanlah..

kepada seseorang..
mari study hard..kita convo dengan cemerlang..

kepada seseorang..
kumpul elaun kita..lepas tu kita pi melancong cuti nanti..

kepada seseorang..
tolong..jaga,cinta,sayang,peluk.. saya setiap masa..

-webber-

1 ulasan:

kukuanga berkata...

your bet! sy mimang bingung gila baca ni. but, yeah, whatever you're facing at the moment memang rasanya agak membingungkan.

manada orang yang terlampau honest? mau matikah? so, i guess, being hypocrite is a normal thing to be. just dont get it out of control.

hati orang mimang susah mau jangka. ada yg nampak baik, but not really. ada yang macam tiak peduli, but, really care. mangkali main nasip juga bah ni tejumpa orang yang baik hati.

i enjoy this post. buat saya berfikir dan meneka-neka (ahhh... so, now, i only need to know all your coursemates'names to match the seseorang) heee..