Isnin, 5 Oktober 2009

...disitu ada beer? :D

bah update selepas hari 1 pii maktab setelah cuti yang sangat panjang. ok..jumpa kawan2x..ada yg mau kawan ko, ada yang x mau kawan ko. huahuahua.. lain lain semua perangai nie :D..ya..ada yang begitu, ada yg begini. ada yang berpura pura mesra, sebenarnya x mau mesra pun. huahua.. complicated atau saya yg over sensitive.. anyways.. macam biasa..kerja semua hangkang.. i mean belum siap.. huhuh..lepas tulis blog baru sambung buat kerja..
sya skrg go with the flow.. kalau kena marah, kena mrah la, kalau kena puji, kena puji la.. huhu..mcm x kisah lagi..macam besok ada pj.. memang lama sudha kena suruh buat tu permainan tradisional..tapi langsung sya x sedia apa ap.a.. so..besok bakal kena marah lah nie.. urmm..memang salah saya pun, tapi apa boleh buat kalau memang sya x kasi sedia.. kena marah pun marah la.. saya kisah juga la..tapi kasi tebal saja muka, terima saja la apa apa yg terjadi :D..
oo..hurmm kena pinggir lagi.. tapi ..macam kawan sya cakap, be cool about it. not big deal pun. ya sya setuju. tapi bila kawan yg ko anggap kawan ko buat kau begitu, huhuh..bah..mungkin sya memang x boleh kena harap pun dalam buat kerja. :D
ok..next update..ini saja dari saya. Saya rasa saya x perlu berubah untuk kena suka orang, i mean, this is me!..take it or leave it!...huhuh..
o.."dimana ada webber, disitu ada beer?"..kenapa? kita bole associate nie beer dengan 'kegembiraan' atau pun 'malapetaka'. kalau kau minum dalam amount yg betul kau mungkin akan happy, tapi kalau amount yang salah, membawa malapetaka. macam saya juga, kalau saya boleh terima, saya akan gembira, kalau tidak mungkin akan bawa keburukan. huahuahua..
-webber-

0 ulasan: