Rabu, 14 Oktober 2009

merapu lagi..

5.51pm
"jangan pernah angkuh"
kemarin ada main ping pong la.. mini tournament nie. untuk member pingpong ipg gaya saja la. dapat lah saya no.3. ok la tu. hurmm..next saturday.. adalah lagi nie pertandingan kawad Unit Beruniform(UB). jadi lah kunun sya commander. hurmm lagi. haha..itu saja.. sepatutnya sya patut rasa something lah kan.. macam excited kah, happy kah, nervous kah, sedih ka.. tapi say betul2x x ada feeling nie. macam tiadaaa. phsyically mcm ada tenaga..tapi mentally saya betul betul x berdaya nie. assignment. dalam kepala saya, saya hantar semua on monday. biarpun limpas suda due date dia. tapi macam x peduli nie.
mungkin itu yg perlu sya buat. x peduli. kenapa? sebab mungkin sya rasa tidak dipedulikan. so buat x peduli. x pernah sya rasa sebenarnya sangat lemah seperti yg sya rasa beberapa hari ini. sangat lemah, dari segi mental..dan juga fizikal. bukan penat apa..penat ..hurmm..sya pun x tau mau tulis apa sini. sya tau dalam diri saya nie ada satu sikap fighter. bila sya jatuh, saya akan pastikan saya berdiri dengan bergaya. tapi skrg, sikap tu mcm hilang sudah. lemah. sangat lemah.
minta kesian? ya pun ya..tidak pun tidak. saya memang minta simpati..tapi org boleh simpati saja, the rest is up to me.. sya tau tu semua. sya tau sya kena kasi kuat hati + semangat. sya tau semua assignmnet tu penting untuk sya tamat pengajian. sya tau ada markah kena potong kalau sya lambat hantar. sya tau semua itu...saya tahu!...tapi sya x peduli..mcm x peduli.
kekuatan saya semua hilang. x tau pigi mana. sya tau apa penyebab ini semua. sya tau sya perlu atasi...then again..sya buat x peduli. saya layan saja sikap..hurmm..bukan malas tapi kecewa. kecewa sama orang lain, kecewa sama diri sendiri.
saya tidak paham kenapa saya begini..sebenarnya paham kenapa saya begini. Bingung? sebab kadang kadang sayap paham, kadang kadang tidak paham.
webber..nama..satu nama yg saya rasa banyak mempamerkan kesedihan..org nampak kita gembira..tapi itu nampak saja..tidak rasa apa yang saya rasa.
sikap memberontak sepatutnya x ada dalam diri saya lagi..itu sepatutnya sikap yg lalu..tapi saya rasa..sikap saya tu datang balik. selalu saya cakap saya adalah orang baik, tapi sebenarnya banyak bukit yang cakap saya bukanlah orang yang baik. manusia itu x sempurna bah kan?
hurmm..
hurmm..
-webber-

0 ulasan: