Rabu, 17 Mac 2010

i miss....

...my nokia xpress 5800 phone...

dalam proses pembaikan sekarang nie.. lepas nie.. kalau dapat sudah, saya berjanji akan menjagamu dengan sebaik-baik jagaan..

Macam tidak berapa sempurna hidup saya tanpa handphone saya yang agak mahal tu. Sangat tidak sempurna nie. Tidak dapat rakam video, tidak dapat tangkap gambar, tidak dapat dengar lagu yang best best, tidak dapat show off!!!..huhuhu..semua tidak dapat nie.. haiya..

ok..cerita.. skrg hari ke 3 sudah cuti. bercuti saja lah saya nie. tidak buat apa apa, selain makan, tidur, tengok tv, online. itu saja. ituuuuuu saja!!! haiya..tidak produktif nie. anywayyy...

sebenarnya saya tidak merancang pun mahu luahkan apa2x hari ini. tapi..kalau terluah, terluah lah.. huhuhuhu.

bah apa cerita. tiada cerita. ok.end of story.

saja untuk dikongsi kan..

hensemboi : mami, tolong tanya bah kalau dia ada boyfriend sudah atau tidak..
mami : ??????

Ada bah nie satuorg saya suka.. tapi suruh mama saya tanya dia, dia ada boiprend kah tidak.. hahah.. ada lagi kah org macam saya didunia nie? suruh mama lagi tu.. huhuhu.. ok la..

bah..palan palan kamurang...
-webber-

3 ulasan:

Unknown berkata...

Ko pi risik2 sendiri bah..baru thrill hehhee

kukuanga berkata...

i thought you miss this blog. you've been neglected it for quite some time you know.i kinda miss you bloging.

aih.. bagus lah bah tu ada mami yg sporting. did she asked? kalau dia ada bopren pun.. masih boli bah. orang bilang, best man win. in the end, yg penting, does she worths all the fights? she better be.

sorry about yr hp yg cantik dan mahal itu..

merapuswz@webber berkata...

kikiki..
c.alv.b : malu nie ..huhuhu
kukuanga : best man win tu yang sya paling x suka dengar..sebab sya, kalau benda yang begini, selalu angkat bendera putih sedia.. tapi hal hal akademik boleh la.. hahaha.. :D :D